Опасность промахнуться высока. Можно попробовать только белым бахнуть чисто зубочисткой, но лучше конечно мелкой кисточкой. Я для устойчивости руку с кистью второй рукой держал. Ещё был помню на варфордже гайд как учится мелкие точки рисовать тренируясь на листе, но у меня не хватило на него терпения.
До хотфикса, когда группа несла череп, у него здоровье останавливалось на 1/3. После хотфикса полоска здоровья вообще пропала. И так было только на легенде и ветеране. Хорошо хоть хэллоуинский ивент закончился.
В худшем случае это будет Наггаронд, где нибудь в районе Каронд-Кар. Но там эльфов и так чересчур много. Еще слышал гипотезу что есть место на западе Ластрии куда в принципе его можно закинуть. Зная Джеффа начало близкое к Наггоронду ему скорее понравится чем нет, так что я склоняюсь ко второму варианту.
* - for flags that cannot be seen in current version of wh2 or wh1
some trivia about each factions group
Empire - despite Marienburg being listed as empire province, they have unique rebels
Dwarfs - only wh1 race that have vortex campaign exclusive faction (Karak Zorn)
Vcount - Coast before becoming own faction was counts faction but when become own race change only shape of coat of arms
GS - Have the biggest amount of "lost factions" (2 factions was replaced by playable new LL) and biggest amoun of normal factions total
Bret - Only main dukedom of bretonnia that never appeared in TWW is L'Anguille
WE - have the biggest amount of campaing spescific factions (8 for own mini campaing and 3 for Throt vortex)
Norsca - while the least amount of playable LL, have third place in amount of factions
Beastmen - have only reamerging playble factions
Chaos - the only race with no playable subfactions
Skaven - biggest amount of subfactions for normal races of wh2
Lizard - biggest amount of playble LL and factions
DE - in vortex have start in each corner of the world
HE - Eataine only wh2 faction that changed name (Was Lothern) lose biggest amount of subfactions between ME and vortex campaing (3)
TK - only race with same amount of playble and non-playble facions
Vcoast - only race with more playble factions than non playble (4 vs 1)
Minor nations - Kislev is the only faction that have own cultural group (KISLEV)
R armies - Only cultural group that not only use other races insignias but have repeat of insignias between subfactions
R pirates - Despite being present in coast "scoreboard" this pirates have static Infamy
Separatists - Clan eshin don't have loyalty, but there is still separatist for this faction in game files
Rebels nad others - most AI armies in quest battles using same coat of arms as rebels
there is grand total of 323 factions in game, but without rouge,traders,lost factions,separatist and rebels "only" 239